Doe JE mee?

Samen maken we ons graag actief voor de gemeente van de Heer, door het organiseren van sabbatvieringen en activiteiten.

Voel je vrij om te aan te sluiten bij een van deze activiteiten die plaatsvinden.

Het zijn fijne momenten om elkaar te ontmoeten en gezellig samen te zijn.

Colossenzen 3: 14-15 H

Waar het op aankomt, is dat u zich laat leiden door de liefde, want dan zal de gemeente in harmonie bijeenblijven. Laat de vrede van God uw harten beheersen. Daartoe heeft God u ook geroepen als leden  van een lichaam. Wees daarom dankbaar.

IMG_2749_edited.jpg

WEKELIJKSE SAMENKOMSTEN

​​

Elke sabbatochtend komen we na een opening met gebed en samenzang bij elkaar in groepen om te praten over de bijbel. Ook in het tweede gedeelte van de ochtend wordt gezongen en gebeden, maar is er vooral ruimte voor een spreker. Na de samenkomst is het tijd voor een kopje koffie of iets anders en kunnen we genieten van ongedwongen samen zijn.

WEKELIJKSE BIJBELSTUDIE

​

Het eerste uur van de samenkomst bestuderen we de Bijbel. We discussiëren en praten met elkaar aan de hand van een studiegids. In verschillende groepen kan iedereen een plekje vinden en meepraten. Of je nou veel weet of juist weinig weet van de Bijbel, iedereen mag erbij komen. Ieders mening mag er zijn.

WhatsApp Image 2021-10-27 at 19.00.05.jpeg
fa9dc32f-adb4-427e-b60a-4435818f3fca_edited.jpg

​KINDEREN & JEUGD

​

In onze kerk gunnen we vooral kinderen en jongeren een plek. Kinderen van de basisschoolleeftijd kunnen naar de kindersabbatschool tijdens het bijbelstudieuur. Jongeren kunnen aansluiten bij een van de studie groepen.

Binnen onze gemeente is er  voor iedereen een plaats, ongeacht je leeftijd.

MUZIEK

​

In onze kerk vinden we muziek een belangrijk middel om ons geloof te beleven. Dit is doormiddel van zang of te luisteren naar een muziekstuk.

Er is afwisseling in de muziek doormiddel van het orgel, piano en/of youtube. Dit kunnen opwekkingsliederen zijn, maar ook liederen uit de AJV-bundels.