Wil je doneren en helpen?

Wij kennen 3 collectes.

Eén is voor de kerkgemeente zelf, dit is voor de exploitatie van de kerk,

denk aan water, gas en licht, maar ook de koffie, thee en koekjes na elke dienst.

Tweede collecte is voor de zending. dit zijn projecten van onze wereldkerk in andere landen.

Derde collect is meestal voor speciale doelen en acties. Bijv. Nederlands Bijbelgenootschap, ADRA (voor mensen in nood na een (natuur)rampen of oorlog).

Voel je vrij om wel of niet iets te geven.

ADRA ZENDINGSGELD

Wij bestrijden structurele armoede. Geïnspireerd op onze levensbeschouwelijke waarden en normen geven wij invulling aan de liefde voor onze naaste en het rentmeesterschap op aarde. ADRA Nederland biedt hulp in noodsituaties en verbetert op duurzame wijze de levensomstandigheden van mensen binnen en buiten Nederland. Door samen te werken met vrijwilligers, partnerorganisaties, lokale ADRA vestigingen en lokale (kerk)gemeenschappen dragen we structureel bij aan de zelfredzaamheid van mensen en gemeenschappen in onze partnerlanden.

Contactgegevens ADRA Nederland

www.adra.nl