Links & Media

​

Binnen onze gemeente willen wij onze hoogtepunten delen, hierbij maken wij gebruik van verschillende sociale media.

Wij maken gebruik van Facebook en instragram. Op instagram delen we wekelijks een mooie bijbeltekst en kan je op ons verhaal zien wat er op de Sabbat gebeurd in de kerk.
Wij delen ook graag op onze social media welke bijzondere gebeurtenissen of speciale diensten er gaan plaats vinden.

Wilt u ons volgen? Kijk op social media.

Wij zijn te vinden op youtube. Elke Sabbat streamen wij onze diensten op het kanaal van Adventkerk Utrecht. Naast dit kanaal hebben wij ook een speciaal kanaal waar wij onze evenementen streamen. Zo was in 2022 een seminar georganiseerd met als gastspreker Steve Case uit Amerika. Wilt u dit seminar terugkijken dan kunt u dit vinden op ons adventkerk Utrecht events kanaal.